Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2013 11:15 - До кога бедност
Автор: visible Категория: Други   
Прочетен: 4421 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще ви разкажа една случка ,която ми се случи наскоро.Действието се развива в Бургас,където живея и аз.Вървях към колата,която бях пъркирал зад Бургаският Свободен Университет в центъра на Бургас.Когато наближих колата видях едни роми да броят пари от просия,когато наближих те ме наобградиха и почнаха да искат пари,казах им че няма да им дам и ги изгоних.Когато потеглях с колата насреща ми видях една стара баба ,на вимима възраст около 80г. тя плачеше тихичко и едвам вървеше,спрях за да я изчакам да премине и тя се спря.Попитах я "Бабо защо плачеш",а тя ми отговори"Не съм яла от три дни баба затова".Имах някъкви стотинки в джоба ,няколко левчета,изкарах ги от джоба и и ги дадох да си купи хляб.Повярвайте ми не съм виждал такава радост,жената светна засия и взе да ми благодари.Тогава се замислих,как допуснахме да се стигне до тук.До кога ще ни лъжат и замазват очите някъкви крадливи и мазни политици.Българино събу ди се ,когато увеличават цената на тока,не псувай а излез да ПРОТЕСТИРАШ,когато в болницата ти поискат 300лв. за да оперират твой близък ,не навеждай глъва а ПРОТЕСТИРАЙ,когато приватизират някое предприятие за жълти стотинки ПРОТЕСТИРАЙ,защото само така можем да спрем тези хора.


Тагове:   протест,   корупция,   бедност,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: visible
Категория: Други
Прочетен: 37838
Постинги: 9
Коментари: 1
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031